Hej hopp 😊

Jag utnĂ€mner mig sjĂ€lv till Sveriges sĂ€msta bloggare. Jag vet helt Ă€rligt inte varför jag inte bloggat. Jag tycker det Ă€r trĂ„kigt att jag inte gör det för jag Ă€lskar ju att gĂ„ tillbaka och kolla sen i efterhand. Jag kĂ€nner dock att jag tappat motivationen lite. Bloggen för mig har alltid varit nĂ„got jag tyckt varit kul att ha, men nu pĂ„ senare har det varit sĂ„ mycket annat att den försvunnit i bakgrunden lite... Jag har vĂ€l insett att man mĂ„ste prioritera hĂ€r i livet men jag vet inte varför jag har prioriterat bort bloggen. Det Ă€r ju inte direkt sĂ„ att det tar lĂ„ngt tid att göra ett inlĂ€gg varje dag. Vad ve jag? Jag vill inte heller sĂ€ga att "nu ska jag verkligen försöka" för vi vet ju hur det kan gĂ„. 😇 Dock kĂ€nner jag att jag vill blogga nĂ€r jag kĂ€nner för det och det Ă€r sĂ„ det fĂ„r bli. Jag har fotat massa frĂ„n min pĂ„skhelg sĂ„ om jag orkar ta tag i det kan jag lĂ€gga upp de bilderna. 😊 Hoppas ni haft en mysig pĂ„sk! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress